Dags att börja blogga igen

Det har varit lite mycket bollar i luften på sitone.
Firade lillasyster i helgen som var och sedan flytten till Malmö.
Bara de två momenten var ganska tidskrävande och jag har inte hunnit andas sedan i måndags.
Men nu sitter jag iaf ner en stund och gör en liten "att göra" lista för dagen medan tvätten hänger
på tork nere i tvättstugan i ca en timme till.


Det som ska fixas under dagen (eller åtminstone påbörjas)
* Köpa busskort till mig och Andreas
* Skicka Fias paket till Kalmar
* Köpa en "betalt" stämpel
* Sortera alla räkningar mm i mappen(nästan klart redan)
* Vika de som är på tork i tvättstugan (Andreas tog 40-tvätt nu i veckan så det är inte så mycket)
* Packa upp allt ur resväskorna (lär ta en hel evighet)
* Fixa med lite saker till tradera
* Gå en runda på stan i det fina vädret
* Lägga flyttkorten på brevlådan
* Hitta ett smarrigt recept till fläskfil'en som ska ätas i kväll

Ja, det där var väl det som händer idag.
I mor'n blir det slappisdag så då tänkte jag lägga upp lite bilder från lägenheten
och våran fina bakgård som jag hoppas jag och Andreas kan sola på i mor'n!

Over n' out

Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback