Hagbyhamn och grillning

Idag har jag varit duktig och kört massa med plankor och grenar till tippen.
Mamma vågade inte backa, så jag fick visa mina backnings-skills :PBilden tagen någon minut innan de sista finjusteringarna gjordes
(skrämmande nog är jag överjäklig på att backa, men inte ta mig framåt i en bil)
När vi hade städat av trädgården från grenar och slappat lite på altanen tog vi
tag i Kissan och gav henne ett litet bad, borstning och klo-klippning.

Nu i kväll har jag mest suttit och spelat gitarr efter att jag var grillmästare.
Så nu är jag mätt och glad, tatueringen är insmodd och fingertopparna ömma.
Nu återstår bara att smälla i sig lite ostbågar framför tv:n, skriva lite annonstexter 
inför att jag ska ladda upp saker på tradera och sedan sova gott hela natten.

Skriver kanske mer i mor'n när jag kommer hem till Malmö igen

/Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback