Jobba jobba jobba

Idag har jag varit på mitt nya jobb och arbetat min andra dag :)
Kändes jättebra! Alla var supergulliga, roliga och trevliga och arbetsuppgifterna
som jag har nu i början är inte alls så svåra som jag trodde jag skulle ha.
Men dem kommer att bli svårare och fler, ju mer jag lär mig.
Fast, det var väldigt skönt att det flöt på som det gjorde ändå!

Nu när jag har varit hemma har jagspelat lite patians med Gustav på msn,
städat undan lite i köket och just nu håller jag på att rensa ut bland alla
papper som jag hade i väskan samtidigt som jag vänta på att kycklingen
i ugnen ska bli klar så jag och Eas kan äta chicken wraps :)

Sedan sova! :)

/Zazzi

Kommentarer
Postat av: Faster Mia

Skönt att höra att detta jobbet är bättre. Väntar fortfarande på bilder från din nya bostad. Ha det bäst

2009-04-29 @ 08:50:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback