Mysstund under filten med Clas Olsson

Jaha, då var denna dagen snart över.
Har arbetat idag från 07.00-17.00, lite halvkul sådär med tanke på att bussen var sen.
Men jag hann iaf till arbetet till 3 min efter. sju tack vare lite spring i benen och Steven.
Det är bara så himla typiskt när man väl försöker att vara gott i tid till jobbet!
Åkte bussen kl 6.00 bara för att jag skulle vara framme på jobbet ca 6.40,
men nej, givetvis ska bussen vara seg och gav mig en saftig försening.

Fick reda på kul saker på jobbet idag.
Är så himla glad för personen i fråga! Ren kärlek och ett lycka till åt denna människa!
Däremot så har arbetsdagen i övrigt sett ut som vanligt förutom att den varit bättre.
Har haft intro på morgonen, facket har kontaktat mig och så har det planerats för helgen.
Jag blir snart helt jävla flyttgalen! Vill flytta idag, nuuu!

Nu i kväll så ska jag ta hand om den lilla disk som ska in i skåpet sedan bara njuta av
min brodering och gå igenom ett par produktkataloger från Clas Olsson och Teknikmagasinet.
Det är mitt stora nöje för kvällen, bara myspysa för mig själv under en filt med en kopp te :D

Så nu ska jag dra mig tillbaka.

/Sara Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback