Så var julen förbi

Ja, det var den julen.
Vi gjorde det bästa av situationen och det gick ganska bra :)
Nu kvarstår dock en jävla massa packande och flytt till nya lägenheten.
Har rensat ut från toan, så där finns bara en rulle, deo och tandborste kvar.
Köket ska vi snart ge oss på. Där ska alla kastruller, tallrikar och bestick
packas ner så det bara finns 2 av varje kvar. Papperstallrikarna är införskaffade.

Men några minuter till ska jag slappa innan vi ska gå igång i köket och
så ska jag skicka ner Eas till tvättstugan för att kolla tvätttider i helgen.
I mor'n blir det dock den stora packa-dagen för då ska allt ordnas inför söndagens
flytt av lådor och kassar. Sedan blir det lastbil på onsdag för flytt av möbler.
17m3 lastbil, vi får väl se hur jag kan hantera det :P

Nej, nu ska jag lyssna på en låt sedan sätta fart.

/Sara Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback