Tisdag???

Jag har verkligen inte kommit rätt denna veckan.
Först trodde jag att det var fredag idag, sedan insåg jag att
det var fel och la då min chansning på att det var tisdag.
Sedan visade det sig att det var onsdag och dessutom att jag inte
jobba i helgen som kommer, vilket också kom som en liten överraskning.
Kan denna förvirring bero på stress, njaaaa, ganska säkert!

Igår var Eas och jag hos de nya hyresvärdarna och checkade det sista
inför inventarierlistor m.m. Det enda som återstår nu är nycklarna! :)
Är verkligen sugen på att flytta nu!

Just nu sitter jag på Eas jobb och väntar på att han ska bli klar
med ett möte så att vi kan äta lite som jag tagit med mig hit :)

I kväll annars blir det bara till att slappa och varva ner så gott det går
inför mötet i morgon med facket på jobbet. Längtar tills det är avklarat!

Nu kom Eas, så nu blir det mat!

/Sara Zazzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback