Helg på riktigt

Äntligen är det helg, på riktigt!
Eas och jag har inte haft en helg ensamma tillsammans
sedan vi flyttade ihop, så det var verkligen på tiden!
Just nu sitter vi bara vid varsin dator och segar efter att ha
städat av lägenheten, diskat och donat under dagen.
Känns helt underbart att vi fortfarande har en hel helg på oss,
man lurar ju lätt sig själv att det är lördag redan på fredagen vid
långhelger och jag blir allltid lika glad när jag inser att jag lurat mig själv!

Idag har i alla fall varit en bra dag!
Jag och Andreas har äntligen fått en chans att prata med varandra,
bara njuta av att få saker gjort och sedan bara vara tillsammans.

i bakgrunden går DR 1, en dansk kanal som alltid sänder bra filmer,
och Andreas har fått för sig att vi ska göra milkshake nu, så jag antar
att jag få dra mig ut till köket och se vad jag vill ha i min :)

Natt natt

/Zazzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback