Pappersarbete

Idag ska jag springa runt med papper åt alla håll och kanter.
Till att börja med så ska jag till Oxie och lämna arbetsintyg och meriter för
lönebedömning på mitt nya arbete som jag böjar på efter midsommarhelgen.

När jag varit där ska jag vidare till Sorgenfris vårdcentral och lämna papper
om att jag och Andreas vill stå skrivna där som förstaval av vårdcentral.

När det är gjort ska jag försöka få tag i min fd arbetsgivare i Lund och prata
om hur vi gör nu när jag avslutar tjänsten. Jag har nämnligen inte skrivit på
några papper och inte heller fått deligering eller någonting annat som ger mig
skyldighet till att arbeta där, utan kan egentligen bara skita i att komma.
Men givetvis hör jag av mig och meddelar redan nu att jag fått annat jobb.
Så ska jag även fråga om hon vill ha alla papper om introduktionsbedömning
och liknande. Om hon vill ha det ska jag fylla i dem och åka dit med dem i mor'n.

När dem sakerna är gjorda borde papersarbetandet vara över för dagen,
så då ska jag ut en runda på stan och bla kolla vad man kan göra med Eas klocka.
Antingen ska den lagas eller så får vi köpa ny, beroende på hur klantigt han sabbat den. :P


Fick förresten en lön idag från STIL, det företag där jag arbetade som personligassistent.
5600 kronor! Det var massor mer än vad jag trodde! Och pengar har jag aldrig dött av!

Så nu är det full fräs till Oxie och sedan in mot stan!

/Zazzi

Kommentarer
Postat av: Anonym

updt?

2009-06-03 @ 09:30:12


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback