Nej nu jävlar anamar!

Nej, nu gäller det, jag ska börja blogga igen, som på den gamla goda tiden (förra året?)
Anledningarna för att jag inte bloggat har varit tusentals.
Men vi kan dra igenom de största ursäkterna.

1. Jag har faktiskt ett jobb som inte bara ger mig sjukskrivning, huvudvärk och problem
    det tar ju för fan all min tid också!

2. Vi ska flytta i nyår och jag har sprungit runt som en yr höna och försökt lösa allt inför flytten.

3. Jag har först nu, de senaste 2-3 veckorna fått räta på allt. Alla saker har fått sin plats och
    de flesta små vrån är genomgångna.

4. Tradera har slukat nästan all min tid och även en och annan slant har gått ut och in från kontot.

5. Jag har faktiskt ingen diskmaskin och tvättmaskin. Vilket borde vara ett minimum när man arbetar
    inom vården och jobbar som man gör.

Så, det var några av alla 1000 anledningar till att jag inte bloggat.
Men nu ska jag iaf försöka ta mig den lilla stunden var varannan dag om det inte skiter sig
redan i månadsskiftet dec/jan då vi säkert inte får bredband på 5 månader och herre gud vet allt.
Nu ska Eas och jag käka lite :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback