Slapp söndag

Idag börjar jag inte jobba förrän kl 16.00.
Har ätit hemmagjorda frasvåfflor till frukost och bara suttit och segar i soffan.
Tror jag snart ska hoppa in i duschen och fräscha till mig för jobbet.
Det är visserligen ca 4 timmar till jag ens måste dra mig, men kan vara
skönt att bara sitta här och inte göra något speciellt innan jag drar.
Har varit en bra helg i alla fall. Har både hunnit röja undan, pysslat och tagit det lungt
och jobbat. Kommer att bli riktigt skönt i morgon att vakna, ta hand om tvätten
och sedan faktiskt vara helt klar med allt i lägenheten.
Känns faktiskt väldigt bra att jag denna veckan har hunnit med det mesta av planeringen.
Det enda som återstår nu är att kolla igenom min ansökan till högskolekurser,
ringa hjärtmottagningen i Lund och påminna Eas om att avsluta sitt abonemang.
Men nu tror jag ändå jag ska lyssna på lite Winnerbäck och hoppa in i duschen :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback