Min man är shopaholic

Idag har jag gått runt här hemma och fixat lite.
Har dock haft spänningar i nacken och därmed huvudvärk
så jag kom inte igång som tänkt, men det blev gjort till slut!
Så jag tänkte lägga upp bilder på det hela antingen i mor'n eller
på tisdag. Och bilderna blir då på köket och sedan ska jag fota
resten av lägenheten med så småning om.

Under kvällen märkte jag dock någonting riktigt märkligt,
nämligen att min man är shopaholic då han frågar om vi ska hyra en film.
Jag svarar att jag ska jobba i mor'n och inte pallar att se en film, men föreslår
att vi kan gå ut på en liten promenad om han vill det. Då får jag till svar att
han bara vill ut och handla någonting. shopaholicvarning på den.
Men sedan visade det sig att han bara ville ut och gå i regnet, som den fisk och
vattenälskare han är. Dock blev han putt för det regnade tydligen för lite...

Nu blir det ännu mer vatten för nu nalkas vattenmelon!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback