Nedräkningen har börjat på allvar!

Nu är det bara 3 dagar kvar.
3 ynka arbetsdagar sedan ska jag ha semester och komma till mitt nya jobb!
Idag har jag varit på MarteMeo utbildning, en sväng i Lund, varit på fotvård och fixat naglarna på S-style.
Så jag tycker faktiskt jag fått en hel del gjort. Utbildningen vill jag ju ha med till mitt nya jobb så det
var toppen att jag kunde snacka med läraren och fixa det, sedan till Lund och köpte en present till
mamma och pappa som matchar in i deras nya kök. Efter detta hade jag brutit en nagel och fick slå
en pling till Sandra på S-style som kunde hjälpa mig bara en timma senare samt pigga upp med ett
riktigt knallrosa lack innan jag gick till Renata som fixa de med mina fötter.

Nu får jag avbryta mitt skrivande, ska se på film som tydligen började nu och inte 22 som jag gissade ^^

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback