Söndagkväll



En söndagskväll är den kväll

då man bruka ha lite lätt ångest för att på
måndagen återgå till arbetet eller bara slappar och njuter av helgens sista timmar.
Jag.....jag viker ihop tvätten, kokar ägg, nojjar över morgondagens eventuella läkarbesök
och väntar in En prins i New York.

Denna helgen har varit riktigt skön, slapp och mysig förrutom allt mit nojjande.
Det började med en liten knöl i bröstet och nu har det dykt upp ytterligare en.
Och med den andra knutan kom den andra vågen av oro som ledde till att det i morgon
blir ett akutbesök på vårdcentralen för att undersökas samt få remiss till mammografi.

Inte nog med att jag nojjar så är jag även arg på mig själv för att jag hittade den
andra knölen som väckte den oro som jag nu fått gå med längre än jag klarar av det.
Så i morgon blir det läkarbesök för hela slanten och en massa jobbande.

Bara för att jag hade tänkt ta upp bloggandet igen, en gång för alla, så har jag givetvis
en supertung arbetsvecka framför mig samt en troligen tung vecka psykiskt med...
Men, jag ska ändå försöka hålla den uppdaterad och be min karl ta en titt på sidan för
en liten make over med ny och enklare design samt lite hjälp med hur man lägger upp
videos från cam och så vidare.

På tal om cam-videos så är det just en sådan jag ska spela in snart för att kanske spela 
i en serie vid namn "Älskade Sverige" som jag har fått erbjudande om att medverka i :)

Vet inte riktigt vad jag mer ska säga just nu faktiskt...
Det får väl bli allt för i kväll innan mina äggmackor slinker ner.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback