Det går framåt

Idag har jag kännt mig lite piggare och även om jag inte klarat av
att sätta mig ner ordentligt med pluggandet i dag heller så är jag nöjd.
Jag har läst en del i boken, hunnit svara på en del frågor och ska försöka
att göra lite till nu i kväll innan jag somnar. Annars får jag försöka fixa
klart det i morgon och bara ta det lugnt och vila upp mig :)

Hoppas ha lite energi över till att planera om blommorna också.
Har ju pratat med Ricky och hans sambo, ägare till lägenheten vi köpt,
och fått reda på lite mått till gardiner och liknande som kan vara bra.
Om tiden och orken räcker till i mor'n ska jag försöka sätta mig och
börja sy lite på gardinerna till ett av sovrummen.

Men nu får det nog bli till att kolla lite statistjobb och sedan försöka
lösa några uppgifter innan jag somnar.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback