Förbereder packning

Idag har jag tillägnat halva dagen på arbete innan den drog hemåt
och blev en liten solning innan jag slank in i duschen och gjorde en
inpackning i försök att rädda mitt svinto till hår, vilket verka gett resultat.

Prtade med mamma en stund om allt och ingenting när hon var ute
och förberedda för att riva uthuset inför dess rebuilding i sommar.
Under tiden vi pratade insåg jag även att våra cyklar behöver vårstädas.
Ska se om vi inte kan klämma in det i schemat under morgondagen :)

I morgon är det jobb som gäller och en snabb sväng in på Maxi på vägen hem
för att införskaffa lite resemat för tisdagen och något gått att äta för dagen.
Sedan bär det av hemåt och resten av kvällen kommer troligen gå till att
packa och förbereda så att allt kommer med mig på tåg och flyg.

Idag ska jag bara packa ner de få saker till Lillen som jag vet att jag
med stor sannolikhet kommer att få hjärnsläpp över under morgondagen.
Men nu är det bara dags att ta en nattmacka och läsa lite innan jag
kryper ner under mitt upp- och nervända täcke och somnar.

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback