Juridik, tvättmaskin, hundvalp...

Äntligen är jag klar med uppgiften i juridiken!
Har verkligen kämpat på med den så nu jävlar ska det bli höga betyg!
har ju inte varit så där helt på topp denna veckan så har skjutit det
framför mig hela tiden, men idag har jag verkligen suttit med det non-stop.

Nu i kväll när jag behövde små stunder från juridiken har jag kollat runt lite
på internet och bland annat kollat på tvättmaskiner, små hundar och pyssel.
Tvättmaskinen är ju inte aktuell ännu, men tänkte att det inte kunde skada att
läsa på lite och redan nu veta vad man ska leta efter.

När jag tittade på valpar så hittade jag världens sötaste Pomeranian
blocket och jag vill bara kidnappa den lilla pälsbollen och gosa med den!
Hur kan alla små djur vara så söta?! Man vill ju bara äta upp dem.

Nej, nu ska jag sluta skriva detta förvirrande inlägg om allt och ingenting
och lägga mig och försöka sova till The Big Bang Theory :D

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback