Plocki plockdag

Vaknade omkring kl 7:30 när Eas skulle gå till jobbet.
Nacken kändes som den var vriden ett par varv åt fel håll och
inspirationen för dagen låg nere på minusstrecket och gör det fortfarande.
Jag har lyckats plocka lite bland alla små saker här hemma och sortera
ut lite av alla små saker som ska till tradera och dylikt, men det känns som
jag inte kommer någonstans och flytten känns så långt borta just nu :(

Men, lite har iaf blivit gjort och jag får väl glädja mig åt det.
Nu har jag precis tagit en lång och skön dusch och skickat mail till Anna
angående vilka saker som är deras och våra här i lägenheten och vad som
tillhör lägenheten i sig. Så vi kan packa rätt och så smidigt som möjligt.

Nu ska jag plocka vidare lite innan det är dags att ta en promenix i solen
och sedan plugga en snabbis. Men stora pluggdagen få bli i morgon!
För i kväll ska sndra saker hinnas med än några juridiska problemlösningar.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback