Sega sidor i juridiken

En seg dag nu sedan jag kom hem efter en sväng på stan.
Har försökt att plugga, men det har inte gått så mycket framåt.
Ska ge mig på det igen nu, så fort jag ätit min tacorulle.
Problemet är bara att jag inte riktigt förstår mig på nya lärarens sätt
att ställa frågor. Han förklarar vissa saker som om jag vore 4 år och
sedan förväntar han sig svar motsvarande examenprov i juridik.
Jag blir helt enkelt inte klok på hans sätt att formullera sig.

Men jag ska inte ge upp, utan kämpa mig igenom de sista uppgifterna
nu så att de kan skickas in så snart som möjligt och jag kan lägga
denna kursen åt sidan så fort det går, för nu är den inte rolig längre!

Hoppas att jag om ca 1-2 timmar är klar med uppgiften och kan ägna mig
åt sådant jag istället vill göra nu när jag orkar. Tex. plantera om mina blommor
och så de små fröna nu innan sommaren kommer.

Men, men får ta tag i pluggandet nu så kan jag göra vad jag vill sedan! :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback