1 vecka sedan sist

Ja du, Marie Elisabeth Gunilla Sund, det är bara en vecka sedan och inte två.
Nu har jag, för en vecka sedan, kommit hem från målningen på Eas jobb ;)


Under denna veckan så har jag jobbat som en liten gnu.
Först på jobb och sedan hemma. Tisdagen så var jag på stranden och tog
det lugnt med Nicole och Liam innan jag gick hemåt och vilade inför jobb.


Jobbade sedan tisdag, onsdag och torsdag natt och under de dagarna var det
bara lite tid ute i solen, tvättstugetider och köpa eluttag och annat nödvändigt.
Skrev även ihop köpeskontrakt till mamma för kattungarna och skickade.
Började rensa igenom mina pärmar och dylikt och städade bäst det gick inför
fredagen då Sandra och Daniel, Kristoffer och Sara kom hit till Malmö på minisemester.
Det blev massor med chips, god mat, små rundor på stan och tre filmer på den helgen.
När de hade åkt på söndagen så började vi plocka ihop de saker som skulle slängas i
containern i hopp om att det var denna månad som den skulle stå där, men icke.
I morse när jag kollade stod där ingen container, så vi får ha vårt skit till 5 september.

Idag har jag sprungit som en idiot och letat efter vvs butiker och liknande så
jag tror att jag kommer sova ganska bra i nett med tanke på hur trött jag är!
Jag har rivit ner de tapeterna som satt i garderoberna i hallen och har börjat
att spackla lite nu. I morgon ska jag förtsätta spackla och sedan på eftermiddagen
måla första omgången. Måste dock köpa mer spackel och en träkloss till slippappret.
Men det ska jag göra i morgon så fort jag slår upp ögonen och fått på mig kläder.


Nu ska jag krypa ner i snarkis och i morgon ska jag försöka uppdatera mitt lilla projekt.

Här är förresten lite bilder på min nya hårfärg (min vinterfärg)
Det blev lite mörkt, men det försvinner efter några tvättar :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback