Nyvaken!

Nu har jag nyligen vaknat (ca 45 minuter sedan) vilket är sovmorgon
för mig när jag jobbar natt då jag vanligen går upp ca 12:30 :)
Men nu är jag pigg och glad, min förkylning har lättat lite och jag ska
snart dra mig bort mot Mobilia för att lämna in mobilen på Siba, igen!

Eftersom det är Eas som står på allt som har med Siba och göra så
får jag bara hoppas att jag får lämna in mobilen för service utan en
massa kort och liknande. Kkundtjänst sa att jag borde kunna det.

Så nu ska jag sminka mig lite, ta min lilla väska, en filt att sola på
och sedan smita iväg till Siba och lämna in mobilen och sedan sola
en timme eller två. För nästa vecka är jag långledig och då ska det
regna hela veckan :/

Nej, skriver kankse mer sedan och uppdatera med lite bilder :)

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback