På fötter igen

Ja, nu är jag tillbaka igen!
Har haft massor med jobb och det lär fortsätta en hel del av den varan,
men troligen i lite mindre utsträckning. Så nu har jag hunnit fixa lite här
hemma och bland annat förberett för att göra klart i hallen i morgon.

Igår gjorde jag klart en kudde till soffan med passpoalband.
Gud i himmelen, det var inte det lättaste! Och jag gjorde fel dessutom,
men det skiter jag i. Det är hemmagjort och då blir inte härnen perfekta.
Och dessutom är det väl inte alla som går och kollar kuddhörnen?

 

Bytte även ut toalettskylten, den var ju tydligen bara för män innan :O

 

I morgon kommer fler bilder på våra små projekt upp.
Hoppas vara så pass klar med hallen att bilder på den kan läggas upp :)

Lite bilder från kräftskivan lägger jag upp i nästa inlägg :)

 

/Zázzi

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback