Shopping gör en glad!

Idag har jag haft en ledig dag sådär mitt i veckan :)
Den tillbringade jag med att åka till IKEA och handla ett skoställ,
som ska smällas ihop i kväll, lite påslakan till gästrummet och en
massa saker från Panduro outlet.

Nu sitter jag hemma efter att snurrat runt på stan och Svågertorp.
Har precis bläddrat igenom alla mina papper med servettvikningar och
rensat ut så jag bara har de som jag faktiskt kommer att använda kvar.
Ska sätta mig och gå igenom alla mina tidningar som kommit snart.
Vi föräldrar, MåBra, Hälsa, Person Psykologi, Hus och Hem, Illustrerad vetenskap..
Jag har fått en hel del gratisprenumerationer med andra ord ;)

nej, nu ska jag sätta mig och läsa lite innan det blir Fable II och slappa tills
Eas och troligen svärmor också kommer hit och det är dags att äta lite mat.


/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback