Snor i hjärnan?

Idag har jag bara legat hemma och slappat och tyckt synd om
mig själv som har en förkylning, på sommaren! Trodde inte det gick...
Och jag har blivit riktigt seg av förkylningen, nästan så jag börjar
tro att det är snor i hjärnan som gör att tankegången segar.

Igår lämnade jag in min telefon för andra gången på 1 månad för reparation
och hoppas att den kommer tillbaka nu och är hel och fin nästa vecka, eller
att jag får en ny istället. Det återstår att se nästa vecka!

Idag hade jag tvättid med som jag givetvis hade glömt bort totalt.
Känns som det är en massa småsaker jag ska komma ihåg just nu,
så jag glömmer dem allihop eller skriver upp dem och glömmer titta :P
Men så är det väl när man är lite småsnurrig av förkylning och annat.

Fram till nästa vecka måndag så är det ganska så uppbokat och det ska
bli väldigt skönt att gå på långledighet (6 dagar) och bara ta det lugnt,
kanske utnyttja sommarkortet och åka till Ystad och lite sådant.

I morgon så ska Eas och jag äta pannkakor och bara ha en slappdag
sedan på söndag, beroende på vädret och hur jag mår då, ska vi spela
minigolf med Sabina och Mange. Vi får hoppas det blir något av det!

Nej, nu ska jag ladda upp lite bilder på facebook och här sedan vila lite.


Brudkistan, nästan klar! Bara nya fötter kvar.

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback