Allt fixat

Nu har jag varit och handlat, hämtat ut mina solglasögon,
lämnat brev på posten och betat av alla "att göra" för dagen.
Så med läxorna som ska vara gjorda till den 13e och småsaker
gjorda som jag inte trodde jag skulle hinna kan jag sova gott i natt.

I mor'n ska jag träna styrketräning med Eas och handla lite som jag
länge retat mig på. Som lampan till barskåpet, mer kattsand till William
och en kruka till min blomma vars kruka pajjat :P

Så nu är det dags att krypa till sängen och sova så jag orkar med
morgondagens små och stora uppgifter :)


William och hans favoritleksak, råttis!



Och förresten, grattis Charlotte och Anton som fick sin lilla flicka Lowa i natt!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback