Funderingar på rensning

Idag började dagen med ett telefonsamtal med mamma och
sedan bokade jag tid för lite spabehandling om ca 2 veckor.
Bokningen gjorde jag på väg till Kibalans passet, allt för att vara effektiv ;)
Kibalans passet var mycket roligare än det innan varit faktiskt!
Så jag hoppas inte att Jennie blir sjuk igen, utan hon ska hålla i det.

Spabehandlingen kommer att vara en eldig afrikansk lerinpackning.
Låter inte det hur underbart som helst?! :)
Det hela kommer inledas med peeling, lerinpackning av kroppen,
sedan på med ansiktsmask, tvätta av leran och ansiktsmasken och
sedan ansiktsmassage och massage av hårbotten. LOVELY!

Efter detta var jag hemma ett tag och pluggade lite innan det bar av
mot jobbet för att tillbringa tiden där mellan klockan 13:30-20:30.
Väl hemma var Eas i full gång med tvätten som jag fick hjälpa till att
vika ihop innan jag satte mig här för att kolla upp itslearning och face :)
William med prilla
Nu så varvar jag ner och kollar igenom alla bilder på datorn, nya som gamla.
Ska nog sätta mig en stund i morgon och gå igenom bilderna och datorn...
Ska bara planera morgondagen nu med Eas angående träningar osv sedan
blir det snarklådan och mitt stora varma mysiga täcke och Eas och William så klart!



/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback