Köpt upp halva tradera

Nu har jag sorterat min dator på alla håll och kanter och efter jag hade
gjort detta, varvat med att springa ner till tvättstugan och fixa så satte
jag mig framför tradera och tog mig själv friheten att hitta lite filmer
och dokumentärer mm om antikens grekland, egypten mm som jag
jag nu budat på och hoppas ha hemma om ca en vecka och kunna avnjuta :)


Min stora favorut är utan tvekan grekland - oavsett om det handlar
om historia, mytologin eller att åka dit och äta deras underbara mat!
Så jag har lite smått börjat fundera på om Eas och jag kanske ska ta
och försöka åka dit efter hans 25 årsdag nästa år :)
Men än så länge är det bara funderingar och drömmar och innan det
blir av så hoppas jag på en weekende i Paris eller Barcelona i vår :)

Dessutom ska ju Eas hinna fylla år detta året också och jag har
fortfarande inte hittat det jag tänkte köpa i födelsedagspresent :/
Hur kan det vara så svårt att hitta saker ibland?

Resten av denna söndagen ska jag och Eas planera veckan som kommer,
vika ihop tvätten och äta någonting gott innan jag ska plugga som fan.
Provet är på torsdag och om jag inte ha full pott på detta blir jag sur!!!
För de 3 kapitel som vi ska ha prov på var de som var enklast.
Och går det piss på dem kan vi ju bara gissa hur det kommer att gå på resterande....

Aja, ska vika tvätten, fixa veckans schema och sedan sätta igång.

/Zázzi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback