Make Up shopping

Idag påbörjade jag dagen med att jobba fram till kl 15:30.
Därefter smet jag bort till centralen och hämtade ut lite biljetter på
sj och fixade med biljetter som var tvugna att ombokas inför mars.


Sedan bar det av mot Åhlens där jag köpte lite böcker om grekisk mytologi,
Hathayoga och tänkte köpa en såskanna som jag trodde kostade 39 kronor.
Men det visade sig att denna enkla kanna kostade 390 kronor och den försvann...
Efter Åhlens var det dags att gå till Make Up Store för att handla lite smink innan
jag svängde in på Netto och lämnade tillbaka soft closing toalettlocket som Eas
tyckte var för litet (han har för stor rumpa helt enkelt)

Sedan kom jag äntligen hem och fick vila mina små 37:or som var ömma
efter en heldag på jobbet där jag inte suttit många sekunder och därefter
gått genom hela stan eftersom jobbet och lägenheten ligger i varsin ände
av centrum och alla butikerna jag MÅSTE besöka ligger där emellan.

Nu har jag i alla fall rensat igenom min gmail så den är riktigt tom och fin,
mapparna är i ordning igen och den organiserade verkligheten börjar ta sig igen.
Nu börjar dock klockan ticka på och eftersom jag inte sovit så bra så är det nog
snart dags att krypa mot sängen och slötitta på tv :)

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback