Pluggis pluggis

Nu sitter jag efter en dag lång som fyra och pluggar.
Vet inte vad det var som gjorde det, men denna dagen har bara
gått så fruktansvärt segt, jag har inte hängt med i vad jag läst när
jag väl kom hem och skulle plugga och än mindre gjort läxorna.
Så nu sitter jag, efter att kollat på två Vampires Diaries avsnitt och
försöker att läsa igenom samtliga delar av äktenskapsbalken.

Äktenskapsbalken (1987:230), det kommer jag nog aldrig att glömma
så många gånger som jag läst det författningsnummret under kvällen.
Nu har jag iaf sammanfattat frågorna och ska skriva ut lagarna jag
behöver och göra resterande i sängen innan jag somnar.
Har morgondagen på mig med så borde inte vara något större problem
att få det hela fixat som jag vill ha det, fläckfritt!

Nu ska jag ta hand om min godisgalne katt som är speedad och måste
komma ner på jorden igen så att vi kan få sova i natt utan hans race.
Nu blir det att skriva ut och sedan dra mot snarkis!



/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback