Projekt på projekt

Idag har jag varit iväg med projektgruppen på jobbet.
Vi har fixat och trixat en hel del och känns verkligen som vi är på gång nu.
Nu ska jag bara ta och skicka ett mail till Caroline sedan kan jag lägga det
projektet åt sidan för att övergå till mina små projekt här hemma.
Vilka alla troligen går ganska fort bara jag börja pilla med det :)

I går hade jag inte en sekund över till att skriva något eftersom hela dagen
bara gick i ett. Först fixa och dona med sista tvätten, sedan till stan och
köpa ett par örhängen och annat smått som skulle fixas sedan till massören.
Blev "grovknådad" i en timme och gick därifrån med mer träningsvärk än
jag tror jag någonsin har haft :P

Resten av kvällen satt jag bara och segade och pluggade, vilket denna kväll
också kommer innefatta så fort jag bara bockat av mina små komihåg :)
Nu hoppas jag bara att kvällen flyter på bättre än morgonen.

I morse tyckte nämligen William att det var på tiden att spy upp lite hårbollar
på mattan i hobbyrummet precis innan jag skulle gå utanför dörren.
Jag torkade upp det värsta och ska se om de inte finns någon tvättid i mor'n,
för jag tänker inte stå och gnugga sönder mig :P

Nej, nu ska jag ta och börja städa undan och ta fram till lunch :)


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback