Wake up!

Ja, nu har jag kommit hem efter att jobbat natten extra 20-07,
jag gick hem och sov en timme sedan pratade jag med faster Mia
i ungefär 2 timmar innan det var dags att plocka ihop och dra sig
mot stan för att gå på konsulation för laserborttagning av hår.

Dock blev inte det riktigt som jag hade tänkt mig då denna kvinna
började skriva upp avbetalningsplaner mm innan jag ens hade bestämt
och jag skulle och viille göra det. Hon ville även ha en handpenning på
minst 500 kr, vilket inte stod någonstans på hemsidan...
Så jag sa att jag inte vill ha testbehandlingen, skrev in ett gammalt
telefonnummer som jag inte har längre (telenor) och tackade för mig.
Så kan man göra om man inte vill att de ska få kontakt med en :)

Efter hennes lilla föreställning och försök att binda mig till massa
avbetalningar så gick jag och handlade ett soft close toalettlock.
Ska bli så skönt att slippa höra det där lilla lilla, men irriterande ljudet.
Dessutom var det på tiden med ett nytt toalettlock inskaffades!

Sedan bar det av mot Åhlens för att köpa Escada Taj Sunset och en
dagkräm från Lumene innan jag gick förbi ICa och kastade in
traderavinster på posten och sedan gick hem i det iskalla pissevädret.

Så, nu ska jag ta och försöka sova en stund igen och fundera på om hur
jag ska göra med den där hårborttagningen och allt. Men nu, sova!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback