Blickar över februari..

Nu har vi varit och tränat. Mage, ben och rumpa..
Känner redan av träningsvärken, så lär ju ha en väldigt intressant
stil när jag går i mor'n.  Ungefär som John Cleese.. ;)




Har precis smällt i mig en hallonsmootie med yoghurt, rensat bland gamla
teckningar från när jag gick i grundskolan som legat och skräpat.
Sedan satte jag mig för att kolla lite på uppgiften i Rättskunskap,
men blev lite förhindrad av William som ville stå på laptopen och gosa.
Så nu har han precis tagit och hoppat undan så jag kan använda datorn igen.


Nu sitter jag bara och planerar upp februari genom att skriva in mina
arbetstider, träningsdagar och annat som ska in i almanackan.
Tex. när jag ska på massage, veterinären och sånt där.

Februari blir en händelserik månad helt klart.
Men tror ändå inte att den blir så hektisk, mest lagom "flow stressig" :)
Däremot lär denna kvällen och helgen bli lite mer stressig.
Eftersom jag fick mina kurser att funka först i går och inlämningen
egentligen skulle vara idag, men fick den flyttad till söndagen så
blir det lite trångt med tid att plugga. I kväll blir det fullt plugg så fort jag
kastat alla gamla träningskläder i tvätten och satt in räkningarna.
Men i mor'n är det hälsomässa och den vill jag verkligen gå på!
Sedasn jobbar jag hela helgen. Men får plugga på rasterna och liknande.
Även passa på att skriva lite på bussen till och från jobbet.
I fortsättningen när jag tränar själv tänkte jag också ha ett "pluggpapper"
med mig när jag sitter och cyklar eller kör fria vikter mm.
Lite pluddnörd/träningsnörd :P

Men nu får jag nog ta och avsluta och återgå till att fixa räkningarna
och sedan plugga på så det blir gjort!




















Mina teckningar från 5an och 7an


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback