Bumbibjörnsaft

Idag måste verkligen William fått i sig minst en liter bumbisaft.
Han har nämligen bara hoppat, sprungit och busat sedan jag kom hem.
Visserligen så har jag inte varit hemma alltför länge :P

Dagen började med att jag hörde "därmed avslutar vi nyheterna då klockan är 6:15.."
Vaknade upp fort som fasen, slängde på mig kläderna och kastade ner böcker mm.
Efter en 10 minuters promenad i kyla och mörker var jag framme vid bussen, hoppade
på och helt plötsligt var jag på jobbet, i tid och allt trots en 30 minuters försening.

Efter jobb var det dags att dra sig mot Kronprinsen där jag skulle träffa Ewa för
att fortsätta överläggningen med Oxie och försöka få ett slut på denna utdragna
historia som pågått i över ett halvår och inte ännu är riktigt klert.
Men nu har vi kommit så pass långt att man nästan kan släppa det hela.
Allt kan man ju inte få som man vill, men kändes iaf bra att vi kom så långt som vi gjorde.

Efter mötet med facket var det bara att dra vidare till nästa ställe - skolan!
Där blev det 1,5 timmes information om kursen så bar det äntligen hemåt.
Men när man väl kom hem så väntade ju inte vila, lugn och ro.
Utan min galne kattunge som såg ut att ha dragit en lina och leka fågel-fisk-eller-mittemellan..
Så medan han nu har sprungit av sig lite av överskottsenergin har jag suttit här och
skrivit och gjort stora upptäkter bland mina svettiga träningskläder.

Nej, nu får jag nog ta och dra mig mot sängen och försöka sova.

Natt natt

Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback