Duktig flicka !

Började dagen med att gå och träna, vilket gick sådär eftersom jag
inte visste hur man gjorde och istället bara fick ont i ryggen på vissa stationer.
Men nu har jag träningsvärk i magen och vaderna (som vi inte ens tränade).

När vi kom hem så kollade vi på ett avsnitt av How I Met Your Mother och
sedan hade jag svalkat ner tillräkligt för att hoppa in i duschen och tona håret.
Vet inte riktigt hur toningen blev eftersom jag har sämsta ljuset som finns i
badrummet och att det redan börjat bli mörkt när jag kom på att kolla efter.
Men det blev nog bra. Ville bara ha lite mörkare och sedan ska jag se till att
klippa håret nu i veckan eller så. Bara topparna så fnaset försvinner...

Sedan var det dags att skicka min karl ut på stan för att handla på ICA.
Från början trodde jag bara det var jäst som saknades, men det var lite mer...
Men, nu när han har fått ett jobb så fick han gå och handla upp pengarna :)

Medan han var iväg fixade och förberedde jag så långt jag kunde, ungefär som i tv ;)
Sedan var det fullt ös bland bunkar och slickepotter.
Efter ett par timmars bakande, och pluggande vid sidan om, så blev det till slut
två släta fullkorns-ölbröd, fem Permasan & oregano baguetter och kärleksmums.
Till glasyren på kärleksmumsen testade jag mitt bakningskimmer "Pearl" som jag
impulshandlat på Ultimate Cake - visste väl att jag skulle få leka med det ;)

Nu när jag varit såhär duktig hela dagen ska jag bara sjunka ner i soffan och smaska
i mig en smörgås och ett glas mjälk innan jag fortsätter läsa min psykiatribok.
Ser så jäkla mycket fram emot att plugga på dessa :D

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback