Första inne!

Förmiddagen tillbringade jag med huvudvärk framför mina skolböcker.
Finns ju roligare sätt att tillbringa en söndagsförmiddag har jag hört,
men eftersom det kanske bara är lösa rykten tog jag det säkra före det
osäkra och satte mig och läste igenom Sveriges grundlagar mm.
Därefter ringde jag Lillen under ett försök att klä på mig samtidigt
vilket gick sådär och resulterade i att jag fick springa till bussen.

Men det gjorde mig inte speciellt mycket. Jag hade ju trots allt fått en
liten pratstund med henne och planerat ytterligare för Skellefteåresan.
Dessutom medförde stressen till bussen att jag kom dit för tidigt och jag
fick stå och mysa lutandes mot väggen med solen i ansiktet!

Jobbdagen flöt på med lite huvudvärk som vandrat fram och tillbaka
och fortfarande vägrar släppa greppet om mig helt och hållet.

Nu så har jag precis lyckats skicka in den första uppgiften i Rättskunskap.
Och som vanligt har jag gjort en liten enkel sak till det svåraste i världen.
Till att börja med så hade jag gått in och hämtat hem alla de i texten nämnda
lagarna och pluggat in dessa mer eller mindra flytande för att sedan fatta att
jag inte läser på högskolan för att bli professor i juridik eller liknande..
Därefter så skulle jag skriva det hela i ett vanligt enkelt worddokument,
men då började jag medd SIS-skrivregler och allt möjligt.
Så efter att försökt dämpa mina prestationstvång så tog det hela ca 20 minuter.
Så nu vet jag ju iaf att veckouppgifterna inte är speciellt jobbiga! :)

I mor'n är det Eas första dag på nya jobbet så nu ska jag snart försöka dra bort
honom från sin laptop (som han lagar så jag kan spela sims med TV:n som skärm) <3
Men innan jag sliter i honom ska jag ladda upp veckoplaneringengen!

/Zázzi




Kommentarer
Postat av: anna

jag saknar dig min skrutti

<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-31 @ 10:42:27
URL: http://kkoukla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback