Nedvarvning

Nu har jag varit och tränat i dryga 2 timmar.
Armarna är lite smådarriga och axlar och mage likaså.
Min mobil har verkligen börjat få rycket och vill inte alls som jag vill.
Den stänger av sig själv och ladda ur efter bara ca 30 minuter.
Så, diagnosen för den mobilen blir - reservtelefon!
Alltså måste jag inom en snar framtid hitta en ny mobil som jag tycker om.
Och det får INTE vara masa HTC desire och iPhone mm.

Men det problemet ska jag ta tag i kväll. Liksom att förminska min
klocka som jag köpte som visade sig vara väldigt för stor!
Om jag inte kan fixa det i mor'n när jag ändå ska på massagen.

Och schemat som jag skulle fixa...ja, det kommer i kväll tror jag.
Bara det att Eas inte gillade idén att skriva när man är borta och sånt
eftersom det visat sig att inbrott begås pga facebookstatus "semester"
och liknande. Därför kommer den bara innefatta vad jag ska göra
förutom att jobba och helt utan ordning på tid osv. Utan bara en översikt.
Så vet ni inte när jag gör alltihop, utn bara att jag gör det under dagen :)

Men, men. Nu ska jag se om jag kan få min mobil att lyda och invänta
samtal från en troligen VÄLDIGT glad sambo som vill berätta om sin första
dag på sitt nya jobb, sitt drömjobb!

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback