Planering för dagen...och för veckan

Planeringen för dagen bestod i att göra en kalkongryta som nu står och puttrar,
skriva ett veckoschema, plugga och kolla upp tider och priser för att kunna åka
till Lillen i april. Givetvis ringde jag Lillen med och hade en liten pratstund.
Sedan planerades veckans träning in och jag kollade upp massa nummer jag behöver
för att kunna ringa runt i mor'n på rasten och boka om lite saker och så..

Här kommer iaf veckans planering so far..
en snyggare "veckoplanering" kommer jag med när jag fått PS's senaste version
installerad av Eas på min laptop :)
Men kan ta ett tag eftersom han kommer börja jobba och jag har en ganska
fullbokad vecka framför mig. Så ni får leva med min paintversion ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback