Kokolelee lilla gumman!

Idag har jag jobbat fram till 16:00 då det bar hemåt.
Men innan jag gick från jobbet lämnade jag en liten lapp till lilla Sanna.
Eller, Snezana som hon heter egentligen, vilket betyder Snövit.
Bara älskar hennes namn av den anledningen och hela hennes personlighet
passar så bra med namnet. Verkligen saknat hennes "Kokolelee lilla gumman".
Inte för att mina andra arbetskompisar inte är mysiga att jobba med,
men var så länge sedan jag fick jobba med Snövit :)

Efter att hoppat på bussen mot Mobilia smällde jag i mig 0,5 kg vindruvor
innan det var dags att byta träningshandskarna, köpa en liten blomma
att byta ut där hemma och lite vitaminer.

Någon träning blev det däremot inte eftersom jag åkt på något i halsen
så jag låter som att jag har skrikit en hel natt eller något liknande.
Så kvällens träning fick ställas in och så hoppas jag vara bättre i mor'n
så Eas och jag kan gå och gymma ihop då.

Nu blir det tyvärr inte så mycket roligare än att jag ska dra mig
mot sängen för att plugga på - ja, vad jag nu ska plugga.
Eftersom jag fortfarande inte vet om jag har rätt bok, vilka sidor vi ska
ha inlämningsuppgift på etc etc.. Men nu har jag skickat mail till läraren
och bett om att iaf få veta vad som ska göras tills på torsdag.
Ska be om att få tills på fredag på mig med tanke på att jag får veta så sent.

Nej, nu ska jag sova :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback