Måndags eftermiddag

Idag har jag gått av mitt nattpass och bara legat och snarkat mellan 8-12.
Sedan drog jag ut på stan och fixade småsaker och sprang på Snövit 4 eller 5 gånger.
Efter att sprungit runt i regnet i ca 3 timmar så drog jag mig hemåt, åt upp matlådan
från igår och har sedan dess suttit och spelat Fable II fram tills nu när jag satte mig
med datorn för att lyssna på lite musik och slappa innan jag ska dra iväg i kväll och
måla på Eas jobb. Har köpt lite färger och en ny pensel så jag kan måla de små detaljerna.
Tänkte faktiskt uppdatera med bilder i kväll, men få se hur det blir med det.
Kan även dröja tills i morgon. Men bilder på min nya (om än lite för mörka) hårfärg,
målade Bretonia, kistan och lite annat ska komma nu i kväll eller i morgon.

I morgon ska jag till Nicole och leka.
Innan jag ska till henne måste jag dock hinna med att fixa med ett eluttag.
Får helt enkelt dra ut skiten och slänga fram den och be om en likadan, men hel :)
På treåriga tekniska lärde man sig ju bara byta glödlampa och hacka bankkonton,
så det där med el uttag får Eas fixa som i sina tre år på Blekinge tekniska faktiskt
kanske lärde sig någonting om ström.

Har suttit och skrivit på ett köpeskontrakt till mamma med för hennes kattungar.
Eas ska få sätta sig med det i helgen och se till att det blir snyggt. För sådant lärde
han sig iaf när jag läste på BTH. Hur det blir med eluttaget återstår att se, blir väl en
läxa på den hårda vägen :P


Nej, nu ska jag städa upp lite innan det är dags att smita iväg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback