Födelsedags helg

Nu är födelsedags heölgen snart över.
Firade Eas i fredags och i lördags hade vi bara en mysig lördag och idag
har vi varit på tre lägenhetsvisningar runt om i stan varav en var super!

I fredags blev det ingen tårta som jag först hade tänkt utan små cupcakes.
Dessa små söta bakelserna i limegrönt som smakade superduper gott!
Eas fick sina paket som vi sedan under lördagen fick åka och byta eftersom
Eas, som jag trodde, ville ha en annan bok och korthållare i metall och inte läder.
Den tredje presenten ville han dock ha precis som den var.

Lördagen var vi bara inne i stan en snabb runda innan vi hade en mysdag hemma
i soffan med pyssel. Eas med warhammers och jag med scrapbooking och cardmaking.
Efter att ätit hämtmat i form av schnitzel, pommes och bearnaisesås så tittade vi
på tv och myste i soffan resten av kvällen och passade på att tvätta under den
hemska finalen av melodifestivalen som knappast blev bättre när Saade vann...

I dag har vi varit på tre visningar på lägenheter och en lägenhet kändes bara så
himla underbar så nu vill vi bara få ett lånelöfte samt snacka lite och se om vi ska
satsa på den eller våga avvakta till senare i vår... Svårt att veta hur man ska göra...

Nu ska vi iaf ta och lägga oss snart så vi kan sova efter nyheterna och
vakna pigga och glada i mor'n. Hoppas även få lite bud under morgondagen
på några av de 25 auktionerna jag suttit och lagt ut på tradera idag.

Nu, dags att sova!



/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback