How to do?

Nu är nattmackan nere och morgondagen planerad.
I morgon ska jag lägga på ytterligare traderavinst som betalats,
packa för resan till Nyköping och Mirela och lägenhetsvisning.
Ska även försöka att hinna med att göra en god middag och göra fint
här hemma bland böcker mm så att jag kan komma hem igen på
torsdag kväll och bara krypa intill Eas och sova i en välstädad lägenhet.

Hur det blir med min juridikuppgift denna veckan återstår att se.
Har skrivit till läraren och kåren för att trycka på lite, men vi får
helt enkelt se om jag behöver lämna in uppgift denna veckan eller
om det blir en vecka från datum då uppgiften lämnas ut...
Jag blir helt enkelt inte klok på hur det hela är tänkt att se ut och fungera.

Nu ska jag se på En unge i minuten!


/Zázzi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback