Jag vill ha den lägenheten!

Idag var vi på lägenhetsvisning igen och jag bara älskade lägenheten.
Den var perfekt på alla sätt och vis och den har en privatvisning kvar på
söndag som vi verkligen hoppas att de INTE är intresserade av lägenheten!
Vi vill nämligen ha denna lägenheten för sina 1,220 000 kronor och fan de
som stoppar oss eller höjer priset en jävla massa! Den ska bli vår!

Nu ska bara livet vara snällt mot oss och allt flyta på så har vi om en vecka
ett köpeskontrakt för en lägenhet att skriva på. Och så ska det bli tycker jag!
Här kommer lite bilder på lägenheten.



/Zázzi

Kommentarer
Postat av: sofie

jag sa ju att den här var bäst.

2011-03-23 @ 14:35:38
URL: http://ivegotadressingroom.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback