Klippi klippi!

Idag har vi iaf lite inplanerat i almanackan till skillnad mot igår.
(Eftersom Mirela köpte en ny igår kan även hon skriva några rader)
Idag ska jag och Mirela ta våra små(?) söta arsel och förflytta oss in till
stan för att fixa till våra frillor lite. Mitt ser ju ut som att en bäver börjat bygga
för att sedan ångra sig rejält och lämnat de halvklara bäverboet i slummen.

Först ska vi dock ut med Merley på en liten kisserunda och göra oss iordning
i någon timme eller så innan vi åker in mot stan med ruffsigt hår och mjukisar.
Jag har dock gjort mig klar eftersom jag varit vaken i ca 3 timmar och i brist
på annat och göra suttit och sminkat mig, spelat (för mig) nya spel på mobilen
och suttit på laptopen och kollat upp nya skoluppgifter som jag ska göra på tåget.

Just sitter vi bara och slappar, har bigbrother i bakrunden och planerar upp tiden
som är kvar idag innan jag åker hemåt i eftermiddag och hoppas att tåget ska
ta mig hemåt snabbt och utan massa krångel och skit med extrabyten m.m.

När jag väl kommer hem igen ska Eas möta upp mig och bära väskor ^^
Vi ska kolla våra konton och förbereda papper som vi ska ha med till banken
och sedan är det nog dags att sova så vi kan fixa lånelöfte mm under morgondagen.
Har legat och tänkt på detta jäkla lån hela natten och jag hoppas verkligen inte att
det är så avancerat som det kändes när jag vaknade med snurriga tankar om allt.

Nej, nu ska jag börja plocka ihop lite saker och sakta men säkert göra iordning
för att åka in till stan och spendera resten av denna dagen i Nyköping där.

/Zázzi


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback