Lägenhetskoll och slappdag

Idag har varit en slappisdag.
Började morgonen med att kolla efter lägenheter innan jag gick till
tandläkaren smile för att hämta mina saker för tandblekningen.
Sedan blev det ett lite sms till Sanna som fyller 22 år idag, innan jag
gick och handlade, pakiterade traderavinster och pluggade juridik.

Sedan var det dags att smita iväg och ha projektarbete med jobbet.
Efter att vänt ut och in och fått räta på de sista detaljerna så bar det
sedan åter hemåt där Eas väntade på mig med mat och en ny
säsong av How I Met Your Mother.

Efter mat och ett par avsnitt var det dags att smita ner och tvätta samt
plocka undan bland alla de saker Eas fått och skaffat till sitt terrängbygge.
Så resten av kvällen ska vi bara sitta och pyssla med hobbysaker och ta
det lugnt (varierat med att fixa tvätten). Så ska det låta och Parlementet
stårpå agendan tillsammans med en påse chips ;)

I mor'n blir det siba för att införskaffa mig en ny mobil!
Eftersom min verka ha gett upp totalt och jag behöver en ny innan den
vägra att någonsin mer starta. Så i mor'n ska jag hitta en ny liten sötis.
Dessutom ska de pysslas en massa i mor'n när alla traderapaket ska sändas.

Nej, nu ska jag försöka läsa ett par rader av juridiken innan jag tar kväll.

/Zázzi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback