Lite sådär lagom trött

Kom hem kl 20:45 efter att arbetat den andra delen av min delade tur.
Fiffilotta jobbade extra och det uppskattas, mer Fiffi på mina helger :)
Förmiddagen jobbade jag med Snövit som jag fick ett armband av bara sådär!
William följde med till jobb som tänkt men satt i ett hörn i närmare 2 timmar
innan han började springa runt, ut på balkongen och blev kaxig lagom till hemfärd.
Men efter ungefär 100 stötar och lika många försök så var han i buren.

Bussen missade vi givetvis med några sekunder, så fick vänta in nästa.
Men till slut var vi hemma och kunde avnjuta ett avsnitt How I Met Your Mother
och en påse ostbågar innan man lite halvsegt kom upp ur soffan och lyckades
ta sig hela vägen till sängen som jag nu ligger i då jag kollar igenom tradera
och bara njuter av att vara dödstrött och veta att jag har sovmorgon i mor'n! :)

Nu ska jag kolla igenom min mail en gång till sedan SOVA!

Ungefär såhär fräsch och pigg känner jag mig nu


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback