Massor av brev!

Nu väntar jag in massor av brev och ännu fler paket med
scrapbookingprylar så jag kan sitta och pyssla i helgen!
Ska även göra en liten rensning bland det jag har och se om inte lite
ska åka upp på tradera till "bättre behövande" :)

Sitter nu och går igenom materialet för projektet på jobbet och
se så att allt finns med så jag kan redovisa det för chefen innan
det är APT nästa vecka och hela arbetet ska få veta om det hela.
Så mycket men ändå så enkelt och bra! Det blir super!

Solen vill tydligen inte alls vara med idag, trist.
Hade sett fram emot en liten promenad i solskenet men den
ska jag nog ta och ställa in om solen inte tittar fram snart.

Nu ska det slängas pappersinsamling och bokas tvättid!


/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback