Men ring då!

Nu sitter jag hemma och försöker att bara slappna av (jättelätt ju!)
Det enda jag funderar över hela tiden är när mäklaren ska ta och ringa
och berätta om vi fått lägenheten eller inte och hur går i budgivningen.
Egentligen skulle jag försöka att plugga, göra iordning hos fiskarna och
åtminstone boka ny tvättid och försöka att ta tag i disken. Men istället
sitter jag bara här och tittar på posten som kom med ett paket gratis
tampongprover - tack för det o.b.

Jag funderar på att gå ner i tvättstugan nu och iaf boka in en tid.
Finns det ledigt idag så måste jag ju nästan ta det, men annars
får jag nöja mig med att ha bokat in en tid och haft energi nog för
att lämna blicken från telefonen och istället faktiskt gjort något vettigt.

Så bara han ringer och gärna ger oss besked om att vi fått lägenheten,
så kommer jag kunna slappna av en liten smula och säkert få lite klart
av det som var tänkt att göras idag. Så nu får han ta och ringa!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback