Prov

Idag har jag sutiit i telefon större delen av morgonen och pratat
med allt mellan gammelmoster i Trosa till grannen samtidigt som
jag försökte att plugga lite inför kvällens prov.

Känns som det var hundra år sedan jag gjorde ett salprov.
Alla andra prov har varit muntliga över cam, tentor och sånt.
Men idag ska jag få testa på detta igen och det ska bli skoj!
Men tror inte att det blir så bra som jag tänkte mig först eftersom
jag inte alls lagt den energi på det som jag trodde mig ha tid med.
Istället har jag lagt energi på socialpsykiatrin och projektarbete.

Men kl 17:45 i kväll så är det iaf jag som sitter och skriver prov.
Så ska sätta mig och plugga ogen och försöka mig på att klara dra
igenom allt utan att haka mig, skriva en stämningsansökan samt
läsa de gamla uppgifterna igen så jag kan dem innan och utan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback