Duktig flicka!


Ja, idag har jag faktiskt varit ganska duktig.
Har rensat upp på toaletten och i sovrummet, tränat två pass
och varit på Mobilia och fixat med fiskar och annat trams.

Började ju morgonen med två pass träning på rad.
Först ut var yoga (med en intensiv lärare) och sedan var det Core.
Lite lagom uppvärmd och svettig fortsatte jag kursen hemåt för att
ta tag i rensning av kattlåda och dylikt då jag insåg att jag verkligen
behöver köpa lite kattsand och att Williams favoritfisk är ganska
elak och att jag därför kanske ska ta kontak med Zooaffären.

Smiter bort till Mobilia och hämtar ut ett paket, köper nya inlägg till
mina Eccogympisar och svänger sedan in där och får möjligheten att
lämna in den fule gule fisken och få lite fiskar hem eftersom de visat
sig att de skulle ha informerat om att de två fiskarna inte går ihop.

Med ett par fiskar i en påse och löfte om att komma förbi i kväll drar
jag hemåt där det blir till att äta lite korvstroganoff och ris.
Satte mig sedan framför datorn och kollade min mail, facebook och tradera
där jag fick en glad överraskning när mina auktioner redan är uppe i 500kr!
Det är ju inte helt fel att få 500kr + för massa saker som man annars slänger.

Nu har jag precis tagit hand om tvätten och rensat min träningsväska då jag
upptäckte att mina träningshandanskar är borta, NO! Men orkade inte gå bort
och leta efter dem idag, utan gör det i mor'n när det ska tränas istället.
Eftersom det är ben, rygg och rumpa som gäller i morgon så överlever jag
ju också om det skulle vara så att jag inte hittar mina styrketräningshandskar.

Nu i kväll har jag även hunnit smita iväg och läman en elaking till fisk hos
en tjej på Zooaffären som ville ha den. Sedan gick jag hem från Mobilia och
hemma väntade Eas. Sedan har vi bara suttit och slappat och skjutit upp det
där med att betala räkningar och annat tråkigt till morgondagen ;)

Nu är det citronsockerkaka och mjölk till någon drama/action/komedi
i bakrunden och jag längtar till en sovmorgon i mor'n och att sedan få
smita iväg och träna arslet av sig (faktiskt rumpan som ska tränas!)
Men nu ska jag avrunda här och varva ner.


Inspiration för Beach 2011 - bara att sikta in på nästa sommar eller sommaren efter det!

/Zázzi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback