Snart juridikprov

Nu sitter jag och ta en välförtjänt liten rast innan det
är dags att sätta fart igen och jobba innan det bär hemåt.
Väl hemma blir det till att sätta igång med maten och sedan
plugga som en dåre så att allting sitter inför provet på torsdag.

3 kapitel ska behandlas och ca 15 lagar och alla dess paragrafer
ska sitta så bra det bara går. Sedan lagom när det provet är
avklarat ska jag ställa samman två kapitell tills på söndag.
Hur det ska gå till fattar jag dock inte eftersom jag jobbar för
fullt hela helgen från kl 15:00 på fredagen till 21:00 på söndag.
Får väl bli så att jag skriver lite på bussen och liknande och sedan
få be Eas om han kan skriva rent det jag läser upp för honom.

Nu måste jag dock snart smita tillbaka från min lunchrast och
arbeta klart så att jag sedan får allt på dagen agenda avklarat.
Det blir ju ingen liten mysvecka iaf, det är ju helt klart!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback