Snart så!

Ja, då var det slut på denna veckan då...
Min pissevecka är enkligen historia och ja njuter som bara den!

Min sista (?) inlämning i juridiken är färdig och inskickad idag och
jag har bara suttit och njutit av det faktum att vi ska få vår lägenhet
nu i veckan. Ska bli så himla skönt att kunna börja flytta nu.

I morgon, om jag inte får några nta besked om studierna, ska jag
lägga lite av traderavinsterna på posten och se till att de kommer iväg.
Har ju sålt lite gammalt skit vilket resulterade i ca 1 000 kr vilket inte är
helt fel nu med flytt och allt som kommer de närmaste två veckorna.

Tänkte även ta och tömma mitt sminkskåp i sovrummet i morgon och
om jag hinner och orkar ska jag försöka att rens ut på toaletten och
även skriva en matsedel för tiden fram till flytten så vi tömmer frysen.
Åh, allt med flytten får mig bara att vilja rota ut alltihop nu!
Men, ska försöka hålla mig!

Nu ska jag iaf sova!

/Zázzi

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback